سوالات متدوال خرید و ارسال رایگان
نحوه خرید محصولات
فقط با شماره موبایل می توان در البرا ثبت نام کرد. همواره برای ورود و ثبت نام صرفا با واردن کردن شماره موبایل و دریافت پیامک تایید میتوانید به صفحه کاربری خود بروید و تاریخچه سفارش ها و وضعیت ارسال آنها را مشاهده کنید.
با جستجوی بخشی از عبارت مورد نظر مثلا «شورت نخی» در نوار جستجو یا با لینک مستقیم از گوگل و ترب و … به صفحه محصول مورد نظر بروید. بیشتر محصولات البرا دارای چندین طرح است. از قسمت انتخاب طرح، بر اساس عکس های گالری محصول طرح مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه «خریدن محصول» را فشار دهید. سبد خرید، محصول انتخاب شده را به شما نمایش میدهد. شما همچنان میتوانید محصولات بیشتری را به سبد خرید اضافه کنید.
شما در هر مرحله با فشردن نماد سبد خرید میتوانید ضمن بررسی محصولات انتخاب شده با فشردن «تسویه حساب» به مرحله نهایی بازبینی بروید.
نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی، شماره موبایل + ایمیل اختیاری
با تمامی کارت های عضو شتاب از درگاه واسط زیبال میتوانید پرداخت کنید.
البرا بر اساس میزان خرید، سوابق خرید، مناسبت ها و … به مشتریان عزیز خود کد تخفیف میدهد. برای اعمال کد تخفیف در صفحه پرداخت روی عبارت «برای نوشتن کد اینجا کلیک کنید» ضربه بزنید و کد تخفیف خود را وارد کنید. سپس دکمه اعمال کد تخفیف را فشار دهید.
مرجوع کردن کالا
از آنجایی که لباس های زیر با بدن تماس مستقیم دارند و منع بهداشتی برای مرجوعی این نوع کالا ها وجود دارد در حالت کلی خیر، امکان پس دادن اجناس خریداری شده وجود ندارد اما اگر هرگونه اشتباهی از سمت البرا در عدم تطبیق مرسوله با فاکتور مشتری رخ داده باشد محصول مورد نظر با هزینه البرا مجددا ارسال خواهد شد. شرایط مرجوعی به طور کامل در این لینک توضیح داده شده است.
اگر پیش از ارسال بسته ها به پست با البرا تماس تلفنی بگیرد و انصراف خود را اعلام کنید امکان برگشت و عودت وجه به طور کامل وجود دارد. مطالعه بیشتر
در این صورت ابتدا با تیم پشتیانی تماس بگیرید و آنها را در جریان مشکل پیش آمده قرار دهید. همکاران ما مورد را بررسی میکنند و راهنمایی های لازم را به شما میدهند. سپس موردی را که با فاکتور در طرح، رنگ، سایز و یا تعداد تطبیق ندارد به صاپست 7071234 ارسال نمایید. (به هیچ چیز دیگری مثل کد پستی و آدرس و … نیاز نیست).
در صورتی که مشکل از سمت البرا باشد هزینه ی پست مرجوعی کالا در هر دو سمت با ماست.
شیوه حمل
البرا محصولات خود را با اداره پست جمهوری اسلامی ایران و از طریق پست پیشتاز ارسال میکند. پس از ارسال برای مشتری پیامکی حاوی کد رهیگری مرسوله به همان شماره تلفن ثبت شده در صفحه پرداخت ارسال میشود. همچنان در صورت تمایل میتوانید از طریق تماس با شماره پشتیبانی از جزئیات ارسال مطلع بشوید.
پس از سپردن بسته ها به اداره پست حداقل 2 روز کاری زمان لازم است. بسته به اینکه مقصد مراکز استان شلوغ یا شهرستان های خلوت تر باشد این زمان بین 2 تا 4 روز کاری متغیر است.
ساعات پاسخگویی و پشتیبانی
روزهای غیر تعطیل از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 17 پاسخگوی عزیزان هستیم.
در اینستاگرام و واتس آپ و ایمیل (تماس با ما) میتوانید همه روزه و 24 ساعت پیام خود را بگذارید و همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ میدهند.
سایز بندی محصولات
متاسفانه یک استاندارد واحد بین همه ی تولید کننده های لباس زیر وجود ندارد. مثلا ممکن است سوتین 80 تولید شده توسط چند شرکت دقیقا هم اندازه نباشند. این مشکلی است که در خریدهای حضوری هم با آن روبرو شده اید. همچنین سایزبندی ها در لباس زیرهای روزانه و فانتزی به دلیل نوع استفاده و مدت زمان استفاده یکسان نیست. گاهی حتی محصولات مختلف یک شرکت تولیدی با همدیگر یکسان نیستند. از این رو البرا اقدام به اندازه گیری ابعاد فاق و دور کمر شورت ها می نماید. و به صورت گرافیکی نمایش میدهد. بنابریان مشتریان عزیز لازم است توضیحات محصول را مورد توجه قرار دهند. البرا موظف به تطبیق توضیحات و محصولات است و پیش فرضهای مشتری از سایزها ممکن است با واقعیت فرق داشه باشد.
در مورد جوراب ها و نیم تنه ها به سختگیری و دقت شورت سوتین نیازی نیست و تا حدودی اندازه ها free size هستند. با این حال برای این محصولات نیز توضیحات کافی ارايه می شود.
نحوه ثبت شكايات مصرفكنندگان
علی رقم همه توضیحات بالا البرا همواره حق شکایت و اعتراض را برای مشتریان عزیز محفوظ میدارد. مشتریان میتوانند شکایت و اعتراض خود را ابتدا به صورت تلفنی با شماره 09356147055 و یا در صفحه تماس با ما در بخش پیام مستقیم، شکایت خود را مطرح نمایند.